O lume minunata

Astazi visez…visez la o lume minunata in care nu doar clientii au dreptate.

Nu! Nu! Nu vorbim de clientii nostri, vorbim de clientii Celorlalti, ca ai nostri sunt extraordinari. Clientii nostri sunt atenti tot timpul la ceea ce le spunem si nu ne suna niciodata nervosi ca li s-a patat blatul pentru ca au facut fix ce scrie in certificatul de garantie sa nu faci. Clientii nostri isi cumpara doar materiale pe care si le permit si nu ne spun povestea vietii lor, necazurile si incercarile care ar trebui sa ne determine sa ne transformam intr-un ONG. Clientii nostri sunt sinceri si nu ne mint niciodata ca marfa ajunsa acum 1 luna nu e completa, dupa o receptie facuta impreuna la livrare. Clientii sunt niste observatori foarte fini si la un stimul puternic (de obicei cand trebuie sa plateasca) sunt indreptatiti de puterea civicului sa va zica vreo cateva. Doar nu credeati ca trebuie sa plateasca toata lucrarea? Pai daca se intampla ceva cu materialul dupa ce-ti termini tu treaba? Daca peste 10 ani se zgarie? Cine plateste pentru asta? Cine? Si mai important decat atat, daca un client iti da niste masuratori si la montaj se descopera ca nu sunt cele corecte, cum sa nu platesti tu, draga Celalalt? Pai tu unde traiesti? Nu e responsabilitatea ta sa stii toate cotele din casa clientului? Si e de bun simt sa-i finisezi clientului toata casa chiar daca iei bani doar pentru montajul unor trepte.

Eu astazi visez la o lume minunata pentru Ceilalti, cei care se tot plang de clientii lor. Imi pare asa rau cateodata ca nu le pot povesti mai multe despre clientii nostri care ne raspund tot timpul la telefon si nu ne dau feedback negativ pe pagina, cum ca nu au cu cine discuta in toata firma sau despre clientii nostri care isi respecta tot timpul programarile pentru montaj si masuratori si sunt acasa la ora discutata si confirmata la telefon.

Chiar imi pare rau pentru Ceilalti. Cu siguranta ei nu stiu de clientii care nu vin la distanta de 1 an de la promovarea unei oferte suparati ca schimbam preturile de la o zi la alta, ca trebuia sa ii anuntam ca nu sunt seriosi.

Dar pana la urma toti suntem in esenta oameni cu intentii bune si imi pare rau ca Ceilalti nu inteleg clientii care se inscriu la evenimente pe Facebook si apoi cand se anunta SOLD OUT dau mesaj in care ii cearta ca nu au specificat nicaieri ca trebuie sa plateasca avansul pentru rezervarea locului pana la o anumita data. Ce daca trimiteti cate 2-3 mailuri de reamintire fara raspuns si scrieti in toate postari/eveniment/orice alta forma de comunicare comuna acest aspect? Dragi Ceilalti, cand faceti un eveniment trebuie sa va asumati ca timpul vostru valoreaza 0 bani si daca se inscriu 80 de participanti si nici unul nu se prezinta, e vina voastra. Ce atata avans? Trebuie sa intelegeti ca oamenii au probleme importante de rezolvat, nu sa participe la evenimentele voastre, cand vreti voi. Ca sa vezi cum a ajuns lumea asta…

In fine…acum ca mi-am amintit m-am cam enervat. Prea multa aroganta sincer. Cred ca pana la urma Ceilalti sunt de vina. Daca vor o lume minunata sa plece, prea se dau ei destepti in tara asta si vor sa schimbe lumea.

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s