Clientul ideal

        Daca nu stii incotro mergi, orice drum te va duce acolo. George Harrison

       Astazi, ca tot e inceput de saptamana, va propun un exercitiu de relaxare si vizualizari.

      Va amintiti clientul acela perfect? Da, acela care e fix pe placul vostru, asa cum doar in vise mai apare, acela care te lasa cu gandul ca daca toti ar fi asemenea lui, mult stres s-ar ridica de pe umerii tai.

      Dar de ce nu avem mai multi clienti ideali? Tu ce faci special pentru a atrage clientul ideal?

      In general, in postarile si reclamele noastre, ne adresam la modul foarte general clientului si atunci e normal sa nu stie daca produsul/serviciul promovat e potrivit pentru el/ea sau nu. Daca nu stim cine ne sunt clientii si cum sa vorbim cu ei, normal ca nu stim sa-i atragem, sa-i facem sa se simta apreciati si importanti in contact cu produsele sau serviciile noastre. In teorie toti stim ca experienta clientului cu brandul tau nu se limiteaza la ce-i vinzi ci mai ales la cum se simte clientul in timp ce-i vinzi. Cumparaturile sunt emotionale dar daca noi nu stim ce-l misca pe clientul nostru, ce-l frustreaza, procesul de vanzare devine chinuitor si consumator de energie.

      Ca si exemplu personal, acum 3 ani era pasionata de aceste bookmatch-uri (modele facute din placi de marmura tinand cont de venaturile lor naturale) dar ma gandeam ca n-o sa am eu comanda in Romania de asa ceva, mai ales in Moldova.

Am continuat totusi sa adun poze si sugestii de amenajare cu aceste bookmatch-uri si sa le postez pe site, pe social media, intr-un ritm constanta (2 pe luna). La 1 an distanta un client din Iasi a venit la mine sa-mi ceara un bookmatch, istovit de cautari si de explicatii despre ce e ala si de ce ar vrea asa ceva. Am zambit in coltul gurii, i-am aratat folderul cu galeria foto atent adunata in atatea luni si de acolo a inceput o colaborare frumoasa (proiectul clientului il gasiti aici).

bookmatch-marmura-callacata

Am mai avut clienti cu acest profil de atunci? Pai sa zicem sa am deschis o lume care abia ne astepta sa venim si sa facem ce stim noi sa facem cel mai bine: sa lucram cu pasiune si migala in piatra naturala sub deviza #impreunapentruocasasanatoasa.

Pana la acest moment imi cream clienti ideali in minte dar vazand ca functioneaza sa stii cui te adresezi, am facut o lista cu produsele noastre de baza si cui ne adresam, cu lux de amanunte, ca in profilul de mai jos.

Captură de ecran din 2019-05-13 la 11.27.45

Ce a rezultat? O reorganizare a companiei tinand cont de principalele 3 profile de clienti ideali si consilieri dedicati. Cum functioneaza pana acum? Am inceput extrasezon cu Marea Modificare dar deja pe primul trimestru am bifat o crestere de 50%. High Five to us!

Cum poti sa faci si tu asta? Ne vedem pe 14 Mai la Iasi si iti povestesc pe larg intr-un workshop dedicat. Te poti inscrie aici. 

ramona-vinca1

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s